Jeff Bezos, az Amazon alapítója szerint: „Ügyfeleinket egy partira meghívott vendégnek tekintjük, és mi vagyunk a házigazdák. A mi feladatunk, hogy egy kicsit jobbá tegyük az ügyfélélményt.” Számos vállalat, csakúgy, mint az Amazon, olyan kreatív módszereket talált ki, amelyek egyszerűbbé, könnyebbé és élvezetesebbé teszik az ügyfelek számára az életet, csupán azzal, hogy meghallgatják őket, vagy kitalálják, mire van szükségük.
Megfontolt termékeket és vállalatokat találtunk, akik a korlátok és a sztereotípiák felszámolásának trendjét mutatják be. Legyen szó akár ötletes termékekről, akár befogadó értékekről és szabványokról, csodáljuk ezt a 15 vállalatot, akik szívvel és tudatossággal látják el tevékenységüket.
1. A Summer House dicséri a test hibáit.
2. A Heinz az emberek műalkotásait óriásplakát-hirdetésekké és egyedi ketchupos palackokká változtatta.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
3. A Lego-nak vannak Braille kockái, hogy látássérült embereket tanítson meg írni és olvasni.
4. A Starbucks világszerte nyit jelbeszéd alapú üzleteket, hogy segítsen a hallássérült vásárlóinak.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
5. A Razor Clips olyan csipeszeket készít, amelyek segítenek elrejteni és a helyükön tartani a melltartó pántjait.
6. A Green Toys újrahasznosított műanyag palackokból biztonságos gyerekjátékokat hoz létre, amelyek segítenek a környezet megóvásában.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
7. A Bad A*s Extension Cords nagy teljesítményű többkimenetes vezetékeket gyárt, így különböző távolságokban csatlakoztathatod az eszközeidet.
8. A Braille Code Brands Inc. felvarrható Braille-foltokat forgalmaz, hogy a látássérültek könnyedén azonosíthassák ruhájukat.
9. A Clean Heels sarokvédőket készít, hogy a cipő ne süllyedjen a fűbe, és egyenetlen felületeken ne ingadozzon.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
10. Az Artbeads mágneses kapcsokat készít, hogy egyedül is könnyen fel tudd venni az ékszereket.
11. A H&M Lab Germany a Boltware céggel együttműködve viselhető szeretete gyárt – egy innovatív dzsekit, amely ölelést adhat át az ugyanazon termék viselőinek.
12. Az Aerie nem használ kitakarásokat vagy retusálásokat a fotózásokhoz.
13. A Crayola elindította a „Colours of the World”-ot (A világ színei), hogy a művészek bemutathassák a színes sokszínűséget.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
14. A Dove támogatja a szépség sokszínűségét.
15. A ModCloth nem változtatja meg modelljei méretét, alakját, arányát vagy színét a fotózásokhoz és a hirdetésekhez.
Te támogatod ezeket a márkákat vagy termékeket? Van-e ebben a listában olyan társaság, amely segített abban, hogy jobb és boldogabb emberré válj?
Fő kép