2022-ben a turizmus 2021-hez képest megduplázódott, ami azt jelenti, hogy sok embernek kellett szállást foglalnia. És bár a szállodák mindig ott vannak, és készen állnak arra, hogy fogadják az embereket, sokan más platformokat választanak, ahonnan szobát foglalnak. Talán azért, mert ezek olcsóbbak, és a nyaralások során úgy érezzük magunkat, mintha otthon lennénk, távol az otthonunktól. Ezeknek a helyeknek azonban néha sok negatívumuk is lehet, amelyeket nem könnyű megoldani.
1. „Elutaztam, és a házigazdánk csak érkezés után mondta el, hogy a medence használhatatlan. A ház 80%-ában a légkondi is elromlott.”
Ez a szúnyogok mennyországa. dietcepheus / Reddit
2. „Tökéletes hirdetés elhelyezés”
3. „500 dollár hetente a költségek nélkül, közel az üzletekhez”
4. „A szobánkban meglepetés várt ránk”
5. „Foglaltunk egy szobát és megérkeztünk ebbe az egységbe. Szállodát kellett foglalnunk, ami több mint kétszerese volt a bérleti díjnak.”
6. „Tengerre néző szobát foglaltam. Nem panaszkodhatok.”
7. „Kiderült, hogy a hawaii albérletemben csótányok vannak. Az ügyfélszolgálat „kisebb problémának” minősítette.”
8. „Ez a penészes zuhanyfüggöny egy tengerparthoz közeli, megfizethetetlen bérleményben – a fürdőszobában rózsaszínű cuccok vannak a falakon is.”
9. „A szállodai szobában gombák nőttek a fürdőszobában.”
10. „A hely, amit a tavaszi szünetre béreltünk, és külön fizettünk a nagytakarításért is”
11. „Ez a tévé a bérleményben, ahol lakom”
12. „A bérleményünk eső után”
13. „Ilyen állapotban volt az apartman, amikor megérkeztünk. Koszos edények a mosogatóban, még néhány régi étel is.”
14. A perfekcionizmus elég egyértelmű.
15. „Csak néhány törött dolog a legutóbbi albérletemből”
Volt már valaha masszívan kiábrándító élményed, amikor egy weboldalon keresztül béreltél szobát? Ha igen, mi volt olyan rossz a szállásoddal kapcsolatban?