Élvezet és kényelem – ezek a szavak jöhetnek szóba, amikor valami finomra gondolunk. Azonban még a legfinomabb harapnivalókat is elronthatják azok, akik előállítják. Legyen szó akár az ügyfelek megtévesztéséről, félrevezető csomagolásokról, helytelen adagméretekről vagy teljesen más termékről, könnyű a színtiszta megelégedést teljes csalódássá változtatni.
Úgy véljük, hogy ha a legelszomorítóbb helyzetekben is képesek vagyunk jót nevetni, az jó módja annak, hogy megbirkózzunk a szerencsétlenségekkel. Vess egy pillantást ezekre a „félresikerült finomságokra”, hogy támogasd azokat, akik kapták őket.
1. Ennek a pohárnak a kialakítása láttán azt gondolná az ember, hogy valódi gyümölcs van benne.
2. “Ugyanolyan éhesnek érzem magam, miután megettem ezt a tekercset.”
3. „A munkahelyemen volt egy dolgozói megbecsülést kifejező ebéd.”
4. „Kibontottam egy babkonzervet, és egyáltalán nem találtam benne babot.”
5. “Vettem egy csirkés pitét, gondolván, hogy akkora, mint a külső sütőforma, aztán belevágtam, és megláttam ezt a szörnyűséget.”
6. „Számítottam rá, hogy a pizzám kissé más lesz, mint amilyennek látszott az étlapon. De erre nem voltam felkészülve.”
7. “Csak egy banánszeletet tettek ebbe a zacskónyi eper- és banán turmixkeverékbe.”
8. “Csak két hét különbséggel vettem ezeket.”
9. „Több sajtra számítottam…”
10. „Az egyetlen cukormázas rész az, ami a dobozban látható.”
11. “Rendeltem egy narancslevet 2,50 dollárért. Körülbelül 5 korty volt.”
12. „Majdnem ráöntöttem a sajttortámra. Az eper feltét helyett ketchupot tettek bele.”
13. „Kibontottam a mini süteményeimet, és ez volt az első dolog, amit láttam.”
14. Ez a lazacos szendvics bizonyára csak egy vicc.
15. „Úgy döntöttem, hogy megmérem a ma vásárolt nápolyit.”
16. „Az Oreo kekszes jégkrémemben NEM volt keksz.”
Vettél már valamit, ami nem úgy nézett ki, mint ami a csomagoláson volt?